8. EMPRESES COL·LABORADORES

logo-moventia

Moventia/Grup Sarbus és Membre Adherit a la Fundació Mar des de l’any 2012. Amb el Leitmotiv “Sempre en moviment”, Moventia neix amb l’objectiu i la responsabilitat d’oferir solucions globals de transports a persones i institucions per cobrir les necessitats dels desplaçaments diaris i puntuals.

Moventia té una oferta global i complementaria d’experiències de transports col·lectius i automoció basats en productes i serveis dinàmics, innovadors i sostenibles.

Les empreses que composen Moventia transporten a més de 90 milions de passatgers l’any i distribueixen a prop de 15.000 vehicles anuals (turismes i industrials), tan nous com d’ocasió. Per tot això, Moventia compta amb una estructura de més de 2.100 col·laboradors amb una filosofia de servei al client i un esperit innovador.

Les dues grans unitats de negoci són: Moventis, dedicada al transport de viatgers per carretera i Movento, la millor solució en la compra de vehicles i serveis relacionats.

Més informació a www.moventia.es

Sota l’eslogan #Amoralmar, Blanc pescador s’uneix a la Fundació Mar com a col·laborador amb els nostres projectes d’estudi i protecció del medi marí.
Blanc Pescador, que pertany al grup empresarial Grup Perelada, neix el 1967, a la vora del Mediterrani. Un elegant vi blanc amb un subtil punt d’agulla obtingut gràcies a una segona fermentació natural.
Amb el temps, aquest subtil punt d’agulla ha convertit el Blanc Pescador en un dels vins de referència de la dieta mediterrània.

Més informació a www.blancpescador.com

fluidra_vertical_policromada

Membre especial des de 2012, Fluidra és un grup multinacional que cotitza a la Borsa espanyola. Dedicats al desenvolupament d’aplicacions per a l’ús sostenible de l’aigua, la companyia ofereix solucions per a la conservació, conducció, tractament i aprofitament de l’aigua. Fluidra està present, en l’actualitat, a 44 països a través de 150 delegacions aproximadament i disposa de centres de producció ubicats en els cinc continents. Els productes de Fluidra es distribueixen a més de 170 països gràcies a una extensa xarxa comercial. El Grup compta amb un equip humà al voltant de les 3.600 persones.

El respecte per l’aigua i el seu ús racional és la base de la filosofia del Grup. Les companyies que conformem Fluidra, algunes d’elles amb una llarga trajectòria de 40 anys, han crescut amb aquesta visió especialitzant-se en quatre unitats de negoci que giren al voltant de l’aigua: el tractament d’aigües, la conducció de fluïts, el reg i l’equipament per a piscines.

Més informació a www.fluidra.com

Logo COMSA CORPORACION

Comsa Corporación és Membre Especial de la Fundació des de l’any 2014, es constitueix com un grup espanyol líder en el sector de les infraestructures i la enginyeria i amb més d’un segle d’experiència, centra actualment la seva activitat en les àrees de infraestructura i enginyeria, serveis, tecnologia, concessions i també en l’àmbit de les energies renovables.

Es defineix com una empresa responsable i socialment compromesa que desenvolupa el seu model de negoci seguint plantejament basats en la innovació, la cooperació i la sostenibilitat.

Més informació a www.comsa.com

logo Hipra1]

Laboratoris Hipra és Membre Protector de la Fundació des de l’any 2005 i Membre Especial des de 2012. Dedicada a la investigació, producció i comercialització de productes veterinaris, especialment biològics i farmacològics. L’esperit innovador d’Hipra i la seva dedicació al servei, els ha col·locat en primera posició en el camp de la sanitat animal, essent avui dia un dels laboratoris líders en productes veterinaris d’Espanya i amb una forta implantació a nivell internacional.

Més informació a www.hipra.com

logo_estradapartners

Estrada & Partners, Membre Adherit a la Fundació Mar des de l’any 2006, és una consultora inmobiliària especialitzada en operacions inmobiliàries en els sectors industrial-logístic i de inversió. Estrada & Partners ofereix els seus serveis en les principals poblacions de país. Disposa d’un equip de professionals molt especialitzat, amb més de 25 anys d’experiència i gran creativitat, especialment a l’hora de dissenyar operacions de inversió.

Entre els serveis que ofereix destaquen la realització d’auditories comercials de compra, estudis de mercat, estudis per la definició de la tipologia de productes de promoció, així com l’assessorament de grans operacions de inversió i la comercialització de naus industrials i logístiques.

Més informació a www.estradapartners.com

logo_ports_gene

Ports de la Generalitat col·labora amb la Fundació Mar amb una nova estació Silmar en la població de Vilanova i la Geltrú des de 2014.

Empresa pública que es va constituir l’any 1998 a partir de l’aprovació de la Llei de Ports de la Generalitat de Catalunya i adscrita al Departament de Territori i Sostenibilitat, dirigeix, planifica i gestiona els ports pesquers, esportius i comercials no concessionats i regula també els usos de les instal·lacions comercials, culturals, esportives, lúdiques i recreatives vinculades a l’activitat portuària o marítima que afavoreix l’equilibri econòmic i social dels ports, les dàrsenes i les instal·lacions marítimes. Alhora, aplica mesures correctores apropiades per a la protecció del medi natural i de la qualitat de les aigües marítimes.

Més informació a www.portsdelageneralitat.org