PARLEM DEL MAR

El llibre “Parlem del Mar” va néixer a partir de les accions que la Fundació Mar va proposar el 2008 al Centre d’Activitat Regional per a la Producció Neta. Entre elles estava l’edició i publicació d’una guia de bones pràctiques per al navegant que la Fundació Mar va convertir en un conte. Parlem del Mar explica la història de dos nens i un pescador, a qui els deixa com herència un Decàleg de Conservació del Medi Marí i es complementa amb una guia de bones pràctiques per navegar i fondejar. Aquest document està disponible en castellà, anglès, francès i àrab.

Parlem del Mar és el primer volum del que serà el nou Decàleg de Conservació del Medi Marí. A partir de diferents contes s’incidirà en cada un dels 10 punts que conformen el Decàleg de Conservació del Medi Marí, editat per la Fundació Mar i Nereo i presentat durant el Saló Nàutic 2007.