AQVAM | Centro internacional para el conocimiento y conservación de la Biosfera

Vista AQVAM GCA 2
La Fundació Mar, l’Ajuntament de Pals, la Fundació Abertis i altres empreses amb una àmplia visió de futur estan impulsant la creació del centre AQVAM a les antigues instal·lacions de Radio Liberty a la comarca del Baix Empordà a la província de Girona. Aquest singular i innovador projecte té la missió de connectar a les societats del món amb els elements principals que creen la base físico-química i orgànica de la vida a la Biosfera i treballar activament per al seu coneixement i conversació.

El Sol, l’aigua, la llum, el clima, l’oceà, la terra, els ecosistemes, la biodiversitat, l’home, la tecnologia, el bioconeixement i la innovació són alguns dels elements que integren el concepte d’activitat i de funcionament del projecte AQVAM.

1. AQVAM s’estableix com un centre d’aprenentatge lúdic-educatiu i d’estudi amb un gran atractiu turístic que promou el bioconeixement, la cura i la millora de l’entorn natural de l’Empordà i de la seva cultura.
  2. En un segon nivell d’activitat el Centre AQVAM integra unitats de generació d’energia a partir de fonts renovables com el Sol, el vent, les onades i corrents de mar i la biomassa dels boscos. Totes aquestes fonts potencials d’energia estaran interconnectades a una pila d’hidrogen per obtenir energia neta i aconseguir un edifici 0 emissions de CO2.
  3. En un tercer nivell, el Centre AQVAM es planteja com un espai d’exposició – Show Room- per a empreses tecnològiques sostenibles i eco emprenedores per exposar de forma visible i propera els seus productes i innovació a la societat i als seus clients.

Vols saber més sobre el Projecte AQVAM?

Change in Theme Options or on the cause edit page