Descarrega el document «Creació de valor compartit a la Xarxa Natura 2000 Marina de la costa Catalana a Girona» i coneix les nostres conclusions

Posted in: Uncategorized @ca
Tags:

La Fundació Mar està desenvolupant un projecte d’estudi i anàlisi a la Xarxa Natura 2000 Marina a la costa de Girona amb els següents objectius:

1. Realitzar una diagnosis ecològica i mediambiental actualitzada de l’estat de la Xarxa Natural 2000 Marina litoral de Girona.
  2. Donar valor econòmic al capital natural, així com dels serveis ambientals que genera la Xarxa Natura 2000 Marina.
  3. La recerca d’eines innovadores que contribueixin a millorar la conservació, el coneixement, el finançament i la protecció de la Xarxa Natura 2000 marina.
  4. Comunicació i transmissió de coneixements als agents locals i regionals de la comunitat balear (Illes Pitiüses).

Descarrega el document “Creación de valor compartido en la Red Natura 2000 Marina de la costa catalana en Girona”  i coneix les nostres conclusions.

xn2000