La carpa de la biodiversió de la Fundació Mar continua la seva ruta per Begur i Pals

Posted in: Comunicados de prensa
Tags:

La carpa de la biodiversió va començar la seva ruta per la Costa Brava ahir a la tarda gràcies al suport de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols. Des de les 17h. de la tarda finspràcticament les 21 h. del vespre més de 100 nens van entrar a la carpa de la biodiversió per participar en un seguit d’activitats lúdiques preparades per la companyia de circ Passabarret com xanques, malabarismes, tallers d’equilibri… en combinació amb activitats d’educació ambiental organitzades per la Fundació Mar en el marc de l’Any Internacional de la Biodiversitat. El valor de la diversitat biològica de la costa mediterrània i la importància de conservar-la per les futures generacions és el missatge que es transmet als petits participants i als adults amb qui van acompanyats.

La carpa de la biodiversió reparteix entre els assistents material didàctic preparat per la Fundación Biodiversidad com cds, enganxines, dossiers… que giren entorn l’Any Internacional de la Biodiversitat i que la Fundació Mar ha completat amb material per pintar, revistes i fulletons informatius per contextualitzar-ho en el nostre espai litoral més pròxim.

La carpa de la biodiversió segueix el seu curs avui a la tarda al municipi de Begur i s’instal·larà divendres a Pals. La Diada del Mar 2010 culminarà el dijous 12 d’agost amb un sopar benèfical Mas de Torrent que comptarà amb la ponència magistral del Dr. Ramon Moreno, catedràtic d’ecologia de la UdG, sobre biodiversitat i societat. L’acte finalitzaà amb una subhasta, els beneficisde la qual aniran destinats a dinamitzar la Diada del Mar 2011 i altres projectes en curs de la Fundació Mar.

La Diada del Mar 2010 és possible gràcies a la col·laboració de l’Obra Social Caixa de Girona i el suport dels Ajuntaments de Sant Feliu de Guíxols, Begur i Pals.

Ruta:

Dimecres 28 de juliol al Passeig del Mar de Sant Feliu de Guíxols

Dijous 29 de juliol a la Plaça Esteve i Cruanyes de BegurDivendres 30 de juliol a la Plaça de Catalunya de Pals

Descarga Comunicat005_2010_FundacioMAR

There are no comments published yet.