Posted in: Uncategorized @ca
Tags:

El darrer informe de l’entitat que gestiona un total de 21 estacions de control submarí al llarg de la costa catalana, balear i murciana demostra, un any més, la pèrdua de qualitat dels fons marins i una reducció de la biodiversitat. També, la manca de recursos econòmics de les administracions públiques ha reduït, encara més, els escassos pressupostos en conservació marina, debilitant els pocs efectius de vigilància de les zones marines protegides, espais ja de per sí molt vulnerables als impactes ambientals i als atacs dels furtius.

Descarrega: nota-de-premsa-informessilmar2011-cat

There are no comments published yet.