La Fundació Mar inicia aquesta setmana la Diada del Mar 2010 amb la ruta de la carpa de la biodiversió

Posted in: Comunicados de prensa
Tags:

Amb motiu de commemorar el 2010 com a Any Internacional de la Biodiversitat, la Fundació Mar amb la col·laboració de la Companyia Passabarret organitzen durant tres dies seguits la ruta de “la carpa de la biodiversió”. La carpa s’instal·larà en 3 municipis diferents (Sant Feliu de Guíxols, Begur i Pals) des d’on els més joves podran participar d’un espectacle alegre i amè per conèixer la sorprenent biodiversitat que viu al nostre litoral i el risc que tenim de perdre aquest preuat tresor si no contribuïm activament en la seva millora, cura i conservació.

La carpa de la biodiversió combina les activitats més lúdiques de la companyia de circ passabarret amb les accions de coneixement i sensibilització proposades per la Fundació Mar amb l’objectiu d’implicar els més joves en la conservació del patrimoni natural.

La Diada del Mar 2010 culminarà el dijous 12 d’agost amb un sopar benèfical Mas de Torrent que comptarà amb la ponència magistral del Dr. Ramon Moreno, catedràtic d’ecologia de la UdG, sobre biodiversitat i societat. L’acte finalitzaà amb una subhasta, els beneficisde la qual aniran destinats a dinamitzar la Diada del Mar 2011 i altres projectes en curs de la Fundació Mar.

La Diada del Mar 2010 és possible gràcies a la col·laboració de l’Obra Social Caixa de Girona i el suport dels Ajuntamnets de Sant Feliu de Guíxols, Begur i Pals.Ruta:Dimecres 28 de juliol al Passeig del Mar de Sant Feliu de GuíxolsDijous 29 de juliol a la Plaça Esteve i Cruanyes de BegurDivendres 30 de juliol a la Plaça de Catalunya de Pals

Descarga Comunicat004_2010_FundacioMAR

There are no comments published yet.