La Fundació Mar surt a navegar per la costa catalana amb un veler elèctric

Posted in: Comunicados de prensa
Tags:

El projecte ECOINNOMAR neix amb l’objectiu de demostrar al sector nàutic i als ususaris que una navegació sostenible i independent de combustible fòssil és possible.

La Fundació Mar i l’empresa INNOVANAUTIC comencen aquesta setmana la Ruta ECOINNOMAR a bord del Ferreret, un vaixell que substitueix el tradicional motor a explosió per un sistema de propulsió elèctric a partir de fonts renovables com l’eòlica o la fotovoltaica. Aquesta iniciativa permet una navegació més sostenible i eficienti prescindeix totalment de combustible fòssil, fet que comporta, entre d’altres beneficisambientals, la nul·la emissió de CO2 i una gran reducció en la contaminació acústica que tant afecta als animals marins, especialment als cetacis.

Descarga Comunicat012011_ECOINNOMAR_estartit

There are no comments published yet.