8. EMPRESES COL·LABORADORES

logo-moventia

Moventia/Grup Sarbus és Membre Adherit a la Fundació Mar des de l’any 2012. Amb el Leitmotiv “Sempre en moviment”, Moventia neix amb l’objectiu i la responsabilitat d’oferir solucions globals de transports a persones i institucions per cobrir les necessitats dels desplaçaments diaris i puntuals.

Moventia té una oferta global i complementaria d’experiències de transports col·lectius i automoció basats en productes i serveis dinàmics, innovadors i sostenibles.

Les empreses que composen Moventia transporten a més de 90 milions de passatgers l’any i distribueixen a prop de 15.000 vehicles anuals (turismes i industrials), tan nous com d’ocasió. Per tot això, Moventia compta amb una estructura de més de 2.100 col·laboradors amb una filosofia de servei al client i un esperit innovador.

Les dues grans unitats de negoci són: Moventis, dedicada al transport de viatgers per carretera i Movento, la millor solució en la compra de vehicles i serveis relacionats.

Més informació a www.moventia.es

Logo COMSA CORPORACION

Comsa Corporación és Membre Especial de la Fundació des de l’any 2014, es constitueix com un grup espanyol líder en el sector de les infraestructures i la enginyeria i amb més d’un segle d’experiència, centra actualment la seva activitat en les àrees de infraestructura i enginyeria, serveis, tecnologia, concessions i també en l’àmbit de les energies renovables.

Es defineix com una empresa responsable i socialment compromesa que desenvolupa el seu model de negoci seguint plantejament basats en la innovació, la cooperació i la sostenibilitat.

Més informació a www.comsa.com

El 1949, Ludovico Mares va dissenyar i fabricar les seves primeres màscares i fusells amb un somni al cap: compartir la seva immensa passió pel mar i el busseig amb la resta del mon. Al néixer, Mares només era una petita fàbrica a la ciutat italiana de Rapallo. Però ara, només 60 anys més tard, aquesta companyia amb seu a Itàlia domina el mon del submarinisme i es situa al cap davant amb les tecnologies de busseig més innovadores. Durant les últimes sis dècades, Mares ha recorregut un llarg camí, aconseguint nous objectius i portant el busseig fins a alçades i profunditats extremes. El nom Mares representa el millor en productes de busseig.

Més informació a www.mares.com

Constituït l’any 1996, Roca Junyent compta actualment amb 230 professionals* i amb oficines a Barcelona, Madrid, Palma de Mallorca, Lleida, Girona i Shanghai.

El ràpid creixement i la consolidació de Roca Junyent han permès situar el despatx entre els primers d’àmbit nacional i en operacions transnacionals, assolint una posició capdavantera entre les millors firmes europees. Prova d’això és que la Firma i diversos dels professionals que hi treballen han estat reconeguts per les més prestigioses publicacions legals com Chambers, Legal 500 i Best Lawyer International, entre d’altres.

Roca Junyent presta assessorament en totes les àrees del Dret, particularment en el dret dels negocis, amb un compromís total amb el client i amb l’objectiu de l’excel·lència en la prestació del servei.

Roca Junyent ha establert sòlides i permanents relacions de col·laboració amb despatxos de primer nivell d’Europa i d’arreu del món. L’any 2006 la Firma va entrar a formar part de la xarxa internacional TerraLex, cosa que li permet disposar de la col·laboració de despatxos jurídics de primer ordre a nivell mundial i oferir als seus clients un assessorament global. Roca Junyent té una oficina a Shanghai oberta el 2002 –la primera oficina a la Xina d’un despatx d’advocats d’origen espanyol – nascuda com a conseqüència d’un buit detectat en l’oferta de serveis jurídics in situ a empreses espanyoles a la Xina i de la voluntat d’atendre més eficientment les necessitats d’assessorament legal dels seus clients.

Més informació a www.rocajunyent.com