2. QUÈ ÉS AQVAM? QUINA ÉS LA SEVA FILOSOFIA?

Què és AQVAM?

AQVAM es defineix com un Centre Internacional de la Biosfera, on el bioconeixement, la innovació tecnològica, l’educació i la conservació activa del medi ambient i el mar són factors clau per contribuir al progrés i al desenvolupament sostenible de la societat.

Quin és el seu objectiu i filosofia?

Aconseguir que el Centre Internacional per a la Gestió Integrada de la costa del municipi de Pals sigui una realitat entre 2017 i 2018 i un referent internacional en activitats relacionades amb l’estudi, l’educació i la sensibilització social del medi marí en el Mediterrani i en el marc de la GIZC.

• Acomplir amb la nostra missió fundacional.
  • Establir un model de desenvolupament socieconòmic sostenible basat en la Bioeconomia
  • Posar en valor el Capital Natural de l’Empordà i el Mediterrani en el marc Europeu.
  • Invertir en la conservació activa del capital natural
  • Promoure la eco-innovació tecnològica aplicada al desenvolupament sostenible