PROJECTE AQVAM

aqvam-slider

La Fundació Mar, l’Ajuntament de Pals, la Fundació Abertis i altres empreses amb una àmplia visió de futur estan impulsant la creació del centre AQVAM a les antigues instal·lacions de Radio Liberty a la comarca del Baix Empordà a la província de Girona. Aquest singular i innovador projecte té la missió de connectar a les societats del món amb els elements principals que creen la base física – química i orgànica de la vida a la Biosfera i treballar activament per al seu coneixement i conservació.

El Sol, l’aigua, la llum, el clima, l’oceà, la terra, els ecosistemes, la biodiversitat, l’home, la tecnologia, el bioconeixement i la innovació són alguns dels elements que integren el concepte d’activitat i de funcionament del projecte AQVAM.

1. AQVAM s’estableix com un centre d’aprenentatge lúdic – educatiu i d’estudi amb un gran atractiu turístic que promou el bioconeixement, la millora i la conservació de l’entorn natural de l’Empordà i de la seva cultura mediterrània.
  2. Centre de generació d’energia a partir de fonts renovables amb unitats solars, eòliques, marines i de biomassa interconnectades a una pila de hidrogen amb l’objectiu de tenir un centre energèticament autosuficient i 0 emissions de CO2.
  3. Espai SMART Show Room (Smart City) per empreses tecnològiques i eco emprenedors que volen exposar els seus productes e innovació a la societat i als seus clients.